Sunday, 18 August 2013

Enthusiasm come back

do you know? do u understand the situation is when you have passion to update your blog and you actually don't have any freaking idea to blog about? *buat mimik muka paling teruk sekali. eh kedua teruk.
it's like you have crush on someone but you need to call him vigorously and you dont have any idea to talk about. ha, that's what i've felt right now towards this blog (?). 
 
tension jap
 
lusa, sekolah dah buka. i still have a lot of homework to do. dua minggu cuti kenalah jugak hw cuti dua minggu. cui raya tak menyeronokkan langsung, sebab risau hw banyak. ini tidak adil tidak adil bagiku, ini tidak adil tidak adil bagi semua yang sependapat dgn ku :p
tahu tak perasaannya bila semua orang seronok je letak gamba2 raya kat fb, aku tak seronok tau, dah lah diberi ancaman, hah ancaman apa ni kina? eh, peringatan =='  "kalau tak siap, kena denda angkat meja kali ni"
can you understand the situation is??
 
calm down, astaghfirullahalazim. 
ok, do not be like this kina, someday you will miss the punishment from your teacher. remember that, and appreciate the moment when you are in the middle school. it could be your precious moment when you are not in the middle school anymore.  

hm, 
#IsuMesir
please pray for them. as-Sisi military are trying to destroy masjid Al Fath .
Du'a(s) kita jadi wakil penembak untuk menumpaskan mereka yang di laknatullah. haih
tak apa Allah dah janjikan para syuhada Syurga :)
aku yakin Allah pasti akan memenangkan mereka yang berjuang demi agamaNya.
Pasti, suatu hari nanti.

Allahu, aku yang tak sedar diri, aku yang hina.
sempat lagi aku mengeluh sebab hw sedangkan 
di sana mereka tanpa mengeluh meneruskan perjuangan mereka 
yang kesudahannya mereka sendiri tidak pasti esok hari masih ada atau tidak
Allah sahaja yang tahu.
 
so where i was? aaa
 
lets say, everything is undercontrol(like who cares) and i would have something. atleast a story to put in my next entry inshaAllah. after this, all we can do is to face everything patiently. ask Allah for the strength. let's hope tomorrow will be better than yesterday (s). 
ya Allah, we need YOU all the time
 
 
 
 
 
 
YEAH, ;)
OK DAA ASSALAMUALAIKUM 
 
 


No comments:

Post a Comment

Treat me as how you want me to treat you.

Thanks ,

Jazakallah ,