Wednesday, 11 September 2013

nonsense?

hey there delilah! (?), pffft . jap jap
okay, hhhhm what do i want to blog about ha?
*greetings haaaaaaaai warga-warga belog yang sudah berkurun lamanya bekerja partime di belog. he he

honestly, (eh main honest honest pulak haih. kuikuikui) baru selesai buat assignment yang assignment itu sendiri diada-adakan oleh adik yang bermanja sesuka hati bila-bila masa bila betul-betul ada masalah and minta tolong baru mau manja. k

aku baru perasan bila buat essay guna lappy bukan kemain lajunya taip macam michael schumacher racer formulaone champion world tu haa, eh takla macam tu. but memang obvious sangat kalau dibezakan dengan menulis guna tangan. lembap macam kura-kura merangkak(?). but well i looike it. the way im typing like a expert secretary. fuh melampau sungguh kata-kata kau kina.

aku tak tau sangat la, tapi kalau guna lappy aku rasa idea bukan main banyak berhambur hingga tangan harus dpercepatkan dipertangkaskan di-faster-kan (?) menekan-nekan keyboard.kalau la kat sekolah time exam jawab guna lappy kot kot my result could get better? who's know? mak pun boleh buat kenduri syukur nanti. kau ni kinaaa.. okay you can hit me now.

but and but and but, it's right. a obvious difference you could see when you are standing in my shoes. ok and ok and ok i will stop.

maaf kalau aku main kasar kasar dgn bahasa dn maaf guna ayat songsang grammar tak betul. well, this is my blog. mine. suka hati lah. tapi jangan lah terus letak aku kt negatif(like who cares).

hope i could see ya in the next entry?,biiznillah.

daaa, assalam alaykum. selamat malaaaaam *lambai sikit

3 comments:

  1. fae pun suka typing than writing hehee

    ReplyDelete
  2. hai dear,nice blog...blogwalking..jemputla ke blog saya dan bertukar2 link
    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. We have our right .. Chill kina .. :)

    ReplyDelete

Treat me as how you want me to treat you.

Thanks ,

Jazakallah ,